دکتر پویا منصفی ، وکیل حقوقی و مشاور مهاجرت و سرمایه گذاری

Dr Pooya Monsefi Tehrani , law advisor & Member of UN human rights lawyer-latin America

دکتر پویا منصفی ، وکیل حقوقی و مشاور مهاجرت و سرمایه گذاری

Dr Pooya Monsefi Tehrani , law advisor & Member of UN human rights lawyer-latin America

دکتر پویا منصفی  ، وکیل حقوقی و مشاور مهاجرت و سرمایه گذاری

دکتر پویا منصفی تهرانی اولین فارغ التحصیل ایرانی - ونزوئلایی در رشته حقوق بین الملل و حقوق بشر در امریکای جنوبی است . وی عضو وکلای حقوق بشر سازمان ملل و عضو وکلای تحقیقات امریکای جنوبی میباشد. کسانی که در کشور های امریکای جنوبی و امریکای مرکزی دچار مشکلات قانونی ، مهاجرتی و یا حقوقی شده اند و یا حقی از انها ضایع گردیده و یا به هر دلیلی در زندان هستند میتوانند با ایشان در تماس باشند . بدیهی است حق مشاوره اولیه تلفنی برای ایرانیان عزیز رایگان است و در صورت نیاز گزارش پرونده انان به سفارت جمهوری اسلامی ایران در همان کشور ارسال میگردد تا از طریق وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی کمکهای لازم به ایرانیان عزیز در اسرع وقت صورت پذیرد.

👈هشدار و توضیح ! 


⛔️متاسفانه تعداد زندانیان ایرانی و قربانیان مهاجرت و پناهندگی در اروپا و امریکا و کانادا در کشور های امریکای لاتین زیاد شده است و اکثر این افراد در ونزوئلا و کلمبیا و اکوادور هستند . قاچاقچیانی در ایران در کمین هستند که به ایرانیان و علاقه مندان به مهاجرت وعده میدهند که چون این کشورها به ایرانیان هنگام ورود ویزای توریستی میدهد میتوانید با پاسپورت خود به این کشورها ( مخصوصا در جمهوری اکوادور ) وارد شوید و سپس به انها تضمین داده شده است که به راحتی انها را با پاسپورت جعلی  به کانادا و یا کشورهای اروپایی مثل پرتقال و یا انگلستان میرسانند . این هموطنان بخت برگشته در شرایط بسیار بد و خطرناکی به سر میبرند و جان انها در خطر است . 


بارها عرض کردیم که در خارج از کشور برای کسی فرش قرمز پهن نکرده اند و روش مهاجرت فقط و فقط از روشهای قانونی درست میباشد و زندگی خود را تباه نکنید . 


دوستان این هشدار را جدی بگیرید .





دکتر پویا منصفی تهرانی